Registrácie predajcov na Vegánske hody

Ako sa môžem zaregistrovať?

Registrácie predajcov na jednotlivé podujatia obvykle otvárame 10 týždňov pred začiatkom podujatia a uzatvárame 4 týždne pred ním. Všetky otvorené registrácie nájdete na tomto mieste. Podmienky účasti nájdete pre jednotlivé podujatia uvedené v registračných formulároch. Kapacity jednotlivých podujatí sú obmedzené, preto sa, prosím, prihlasujte včas.

Čo ak nemám všetky potrebné povolenia?

V prípade, že ste ešte neboli na food festivale a nemáte vybavené všetky potrebné povolenia, neváhajte sa na nás obrátiť a my vám radi s ich vybavením pomôžeme. Platí to rovnako aj pre zahraničné prevádzky.

Čo ak mám otázky?

V prípade otázok alebo nejasností sa na nás neváhajte kedykoľvek obrátiť.

 

ja

Monika Kleinová

Koordinátorka Vegánskych hodov

monika.kleinova@veganskehody.sk

+421 948 631 171

Vegánske hody Bratislava 2019

REGISTRÁCIA OTVORENÁ DO 28.7.2019 23:59

Registrácia obchodov a reštaurácií na Vegánske hody Bratislava 2019
Vitajte v registračnom formulári 11. ročníka Vegánskych hodov Bratislava, ktorý je určený pre reštaurácie, výrobcov a predajcov. Podujatie sa uskutoční v nedeľu 08. septembra 2019 v priestoroch Starej tržnice a priľahlého námestia.  Registrovať sa môžete do 28. júla 2019 do 23:59.
Prosím, venujte pozornosť inštrukciám k formuláru. Pred tým ako ho začnete vypĺňať, pozorne si preštudujte všetky polia. Formulár nie je možné uložiť, takže pokiaľ nemáte všetky potrebné informácie a nebudete vedieť formulár odoslať, vyplnené údaje stratíte. Povinné položky sú označené hviezdičkou. Účastnícky poplatok sa opäť líši podľa formy ponuky (gastro/negastro) a podľa umiestnenia stánku. Na výber je z umiestnení: Terasa tržnice určená pre negastro stánky, prízemie tržnice je určené pre gastro stánky a námestie pred tržnicou je určené tiež pre gastro stánky, ktoré je zároveň najlukratívnejším priestorom so zvýšeným pohybom okoloidúcich a teda s lepšími možnosťami prezentácie. Toto umiestnenie však prináša aj svoje riziká (počasie). Samostatnú položku naďalej tvorí elektrická prípojka, aby ste platili len za to, čo naozaj využijete. Poplatok za prenájom stanu sme upravili podľa našich posledných reálnych nákladov. V prípade, že si miesto prenájmu chcete zaobstarať vlastný stan, ktorý je ekonomickejším aj jednoduchším riešením, môžete sa na nás obrátiť emailom a poradíme vám. Variabilnú zložku poplatku ponechávame na 12,5%. V prípade, že si s formulárom neviete dať rady, napíšte nám na monika.kleinova@veganskehody.sk
Zadajte prosím webovú adresu prevádzky v kompletnom formáte http://www.xxx.xxx
Zadajte prosím adresu facebook fan page prevádzky v kompletnom formáte http://www.facebook.com/xxx

Prosím doložte VŠETKY naskenované dokumenty vo formáte PDF. (Max. veľkosť prílohy 4MB). Pokiaľ máte dokumenty naskenované ako obrázky, použite na ich spojenie tento online nástroj. Pokiaľ máte strany dokumentu ako samostatné strany vo formáte PDF, spojte ich prosím týmto online nástrojom.

  1. Povolenie na ambulantný predaj vám váš miestne-príslušný úrad vystaví do 30 dní. Ak neviete ako na to, napíšte nám.
  2. Kópiu dokumentu s prideleným kódom virtuálnej registračnej pokladnice (VRP),  ak ste už pripojený k eKase, kópiu dokumentu s kódom eKasy. Dokumenty môžete nahrať vo formáte PDF.
  3. Vyplnená a podpísaná zmluva o spolupráci.
  4. Podpísaná a vyplnená žiadosť o povolenie ambulantného predaja (F3 formulár)
  5. Vyplnené a podpísané splnomocnenie na prebratie dokumentov.

Tento rok sa opäť pokúšame nastaviť podmienky tak, aby čo najviac zodpovedali vašim potrebám a aby ste neplatili za to, čo nepotrebujete.

  1. V prvom kroku si volíte typ a umiestnenie stánku, od ktorého sa odvíja výška fixnej časti účastníckeho poplatku. K nej sa prirátava 12,5 % z čistej tržby stánku počas podujatia, ktoré tvoria variabilnú zložku poplatku. Ak predávate akékoľvek potraviny, vzťahujú sa na vás podmienky gastrostánku.
  2. Ďalej si volíte možnosť zapožičania stanu. Gastrostánky v interiéri sa riadia podľa svojích povolení od hygieny. NEgastro stánky sa táto požiadavka netýka.
  3. Následne si volíte kapacitu elektrickej prípojky, ktorú budete potrebovať, aby ste zbytočne nemuseli platiť za elektrinu, ktorú nepotrebujete a aby sme dokázali optimalizovať spotrebu na podujatí.
  4. Následne sa dopracujete k celkovej výške účastníckeho poplatku, na ktorý vám vystavíme faktúru.
Účastnícky poplatok rozlišujeme podľa ponuky a umiestnenia, pričom negastro stánky majú možnosť umiestnenia len na terase Starej tržnice. GASTRO (jedlo, nápoje, potraviny, výživové doplnky, a pod..) NEgastro (kozmetika, drogéria, móda, a pod..)
Potrebujete si od nás prenajať stan? (vzťahuje sa len na gastro stánky na námestí pred Tržnicou) Cena stanu zahŕňa nožnicový stan s bočnými plachtami a kotvením, vrátane dopravy a montáže. V prípade, že si chcete stan priamo zakúpiť, vieme vám poradiť a odporučiť dodávateľa.
Akú kapacitu elektrickej prípojky potrebujete?
Potrebujete si od nás prenajať predajný stôl? Stôl bude mať rozmer 220x70 cm.
Táto bezplatná služba zabezpečuje ako dovoz/odvoz vybavenia, tak aj zásobovanie počas akcie. Služba je však limitovaná vzdialenosťou prevádzky.
Ponuka nápojov v stánku je limitovaná. Na pivo, víno a kávu majú exkluzivitu naše oficiálne bary.

Nasledovné údaje použijeme pre vašu propagáciu na sociálnych sieťach a našej webstránke. Maximálna veľkosť obrázka môže byť 4MB.

Vzhľadom na použitie na sociálnych sieťach, sa prosím zdržte dlhých textov a pripravte text o dĺžke najviac troch viet.
Týmto dávate súhlas so spracovaním osobných údajov v rozsahu meno, priezvisko, email a telefónne číslo, v zmysle zákona o ochrane osobných údajov. Súhlas sa dáva na dobu neurčitú a je ho možné kedykoľvek odvolať. Údaje budú použité na účely ďalšieho spracovania Humánny pokrok o.z.